wtorek, 10 maja 2016

24 linkowe party

Witajcie po przerwie, miała być krótka a wydłużyła się straszliwie. Mam jednak nadzieję, że zostaniecie ze mną i będziecie się dalej bawić. Postanowiłam że linkowe party będą raz w miesiącu (2 tygodnie mijają jak z bicza trzasł).
Mam wielką nadzieję, że jeszcze czasem do mnie zaglądacie i że znajdziecie chwilę czasu aby pokazać swoje prace.

W poprzednim linkowym party urzekły mnie
Koronkowy stanik Rudej 
 Makaroniki Kasi Krzyżyk


Uroczy piesek Bevy

Zasady zabawy:




  1.  Raz na miesiąc będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez ten miesiąc, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 6 prac, czyli 6 prac na miesiąc. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
 Znajdzie się ktoś chętny do zabawy?
Zapraszam ;)

   

   

35 komentarzy:

  1. Z przyjemnością bawię się nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobie naprawdę poznałam już wiele wspaniałych osobistości, których teraz stale obserwuje. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem pierwszy raz i ja dołączę do zabawy, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że się bawię, a ten stanik rzeczywiście śliczny! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ogromną przyjemnością bawię się nadal. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już dawno nie było mnie na zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. banerek już jest na moim blogu, linki dodawałam z tel , ale niestety z komórki już banerka nie dodam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja też już dawno nie uczestniczyłam w zabawie :(
    Koronkowy stanik bardzo mi się podoba :)
    Super Diano że już wróciłaś, mam nadzieję że wypoczęłaś i naładowałaś baterie :)
    PS - nie wiem czy nie za dużo dodałam, dalej obowiązuje z ostatnich 2 tygodni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dobrze, tak z oststnich 2 tygodni - podziwiam że tyle uszyłaś (ja czekam na swoją burde dla dzieci i pewnie coś bedę teraz Ali szyła) i teraz można dodać 6 pozycji więc jeszcze czekam na coś pięknego :)

      Usuń
    2. Z 2 tygodni to tylko koszula i spodnie, niestety ale muszę spódniczkę i spodnie skasować. Aż taki perszing nie jestem :)
      Jak Ty coś uszyjesz to na pewno będzie fajne i Ala się ucieszy, czekam niecierpliwie :)

      Usuń
    3. Nie kasuj, linkowego party nie było od tak dawna wiec myślę że tym razem spokojnie sprzed miesiąca mogą być ;)

      Usuń
    4. Ok :) ale ten jeden raz żeby nie było że nie szanuję regulaminu :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też cały czas jestem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jeszcze tu zaglądamy? Odpowiedź masz w linkowym party.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że możemy znowu bywać u Ciebie i chwalić się swoim tworzeniem. Dziękuję i wszystkiego najlepszego w biznesie i w codziennym życiu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze wrzuciłam, a moje prace są z kwietnia, jak mogę usunąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu mogą być sprzed miesiąca, gdyż długo nie było party, nie trzeba usówać ;)

      Usuń
  14. Dziękuję za wyróżnienie mojego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace wyróżniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanko. Pierwszy raz biorę udział, a nie doczytałam w regulaminie. Czy ja mogę tą samą pracę zgłosić do Ciebie i na inne link party? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze prace ♥ oczywiście bawię się z Tobą dalej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle ludzi się bawi no to i ja dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Diana, alez ze mnie gapa! nie dosyc ze nie zauwazylam wyroznienia to jeszcze zalinkowalam dwa razy to samo :). Och moja glowa ostatnio nie ta sama :). Bardzo sie ciesze ze moje makaroniki sie spodobaly. Moja aktywnosc blogowa ostatnio spadla do zera praktycznie ale staram sie do ciebie zagladac i zazdroszcze ze takie piekne rzeczy tworzysz. Widzialam Twoje zmagania z patchworkiem o czym sama marze niezmiernie ale czas mi niestety na to nie pozwala :(. Pieknie ci idzie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Dziękuję za wyróżnienie :) Dalej bawię się u Ciebie bo dzięki tej zabawie moj blok odwiedza więcej osób :) Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się,że wróciłaś do tej świetnej zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że się bawię :) Tylko zastanawiam się, jaki to będzie trud dla Ciebie przejrzeć tyle prac na koniec miesiąca!
    Pozdrawiam serdecznie Mistrzynię prac wszelakich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koronkowy stanik jest boski!!!:-)

    OdpowiedzUsuń