niedziela, 10 lipca 2016

Linkowe party 26

To już kolejne party, niesamowicie się cieszę gdyż ciągle się ze mną bawicie. Na dodatek mam bardzo okrągły 1000 obserwatorów dziękuję, nigdy nawet nie śmiałam o tym marzyć. Coś mi się wydaje, że muszę uszyć coś na rozdawajką z tak wspaniałego powodu :)

A oto i 3 wyróżnione osoby
Jak zapewne dało się zauważyć mam wielką słabość do ziół, szczególnie na żywo no i w haftach, w sumie to w każdej formie, dlatego wyróżniam Agnieszkę
Oryginalną broszkę Beaty
Piękny boksik Rączka Made


Zasady zabawy:


  1.  Raz na miesiąc będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez ten miesiąc, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 6 prac, czyli 6 prac na miesiąc. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed miesiąca (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   
Zapraszam ;) I ide myśleć co uszyć na candy dla was. Jakieś życzenia?

   
   


14 komentarzy:

  1. Piękne prace. Dzisiaj zachwyciłam się na pintereście właśnie tym ziołowym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też haft ostatnio porwał, piękne, warte wyróżnienia, pozdrawiam happyhowdoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo mnie nie było ale wróciłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diano, jakiś kredkownik dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się ... wyróżniona ;)) Dziękuję bardzo.
    Gratuluję tylu obserwatorów ! Super !! i życzę kolejnych !!
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :)
    Gratuluję takiej liczby obserwatorów, okrągły 1000 bardzo fajnie wygląda (i na pewno jeszcze urośnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam tysięcznym obserwatorem :) to naprawdę dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! gratuluję takiego grona :) niech rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace :)
    Ja też dołączyłam z Myszką Zosią :)
    Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie mojego boxa :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w tego typu zabawach, ale patrząc na ilość blogów, o których pojęcia nie miałam, a w których prace są warte uwagi postanawiam i ja zalinkować swój hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu obserwatorów i życzę jeszcze więcej :-)

    OdpowiedzUsuń